torsdag 20 oktober 2011

Information och Layout

Jag tycker att det är en bra idé att använda bloggen i kursen eftersom Internet är en sådan stor del av vårt liv idag. Det är roligt att få designa och bygga upp en egen blogg som sedan används för skolarbeten, inlämningar etc. Jag kommer lära mig om hur man gör/bygger upp en blogg, lära sig vad man bör och inte bör lägg upp på Internet och även att försöka nå ut till andra.
Jag ser inte några nackdelar med att ha en blogg för skolarbete och använda i Information och layout kursen. Jag tror vi kommer kunna lära oss mycket genom att starta en blogg och vi lär känna varandra bättre i klassen.

Jag ser verkligen fram emot det här och hoppas att jag kommer lära mig många nya saker!

/Hanna

1 kommentar:

  1. Jag tror också att ni kommer att se flera fördelar med just den här formen av texthantering. Det ska bli kul att följa era bloggar!

    SvaraRadera